fredag 5 februari 2010

Kalmar HipHop Shop!

Designern sticker upp huvudet ur avgrunden och gör ett avstamp i Kalmar´s hiphopdjungel. Jag har ju tagit fram stickers som väntar på att tryckas och denna väntan verkar främst bero (som i många andra fall) på de slantar vi surt sliter för att förvärva.
Eller rättare sagt bristen på dom!


Så iden väcktes hos mig att något måste kunna göras för att dra in lite slantar i Kalmar väletablerade hiphop kultur. Marknadsföring är en extremt viktig bit inom det mesta där man vill synas och kanske i längden tjäna pengar. Så varför inte kombinera marknadsföring med inkomst redan från början.

Jag har nu lagt större delen av min eftermiddag med att starta en enklare variant av en webbshop och slängt ihop ett antal enklare designer som kommer säljas i shoppen. Det kommer till en början bli mest t-shirts men efterhand utökas med accessoarer och fler alternativ på kläder.
Ni ser ett exemplar på en t-shirt här till höger.

Priset på t-shirts kommer ligga från 149 kr och uppåt.

Shoppen beräknas öppna under nästa vecka.

Så jag får snart önska er välkomna att shoppa upp alla era surt förvarvade slantar i Kalmar HipHop Shop!!

Peace Out // GoTTe

http://www.rg-media.se/

Inga kommentarer: